četvrtak, 22. rujna 2011.

...par riječi za ovu toplu jesenju večer...ili dokazati sebi...ja mogu dalje sama...

...tko zna kuda me ovaj put vodi...
...u ovom kaosu u kojem trenutno živim nekako nisam ni primjetila prvi dan jeseni...a volim jesen...to je moje škorpionsko doba...kada mi se godinama događaju promjene...uvijek u jesen...i dobre i loše...ovo što se događa sada je loše...no dugoročno moglo bi biti jako dobro...nakon jučerašnjeg verbalnog šamara sama sam sebi rekla..bolje i sada nego nikada...bez previše filozofiranja...bez previše pametovanja...možda je onaj odozgo malo umiješao prste i rekao dosta...dolazi i tvojih pet minuta...iskoristi ih najbolje što znaš...još sam malo zbunjena ali obzirom da je la vie en rose...ma kako to izgledalo sada...pokušat ću doista sve učiniti da samoj sebi dokažem...ja mogu...dalje...sama....ove jeseni otvoren je put predamnom...možda mukotrpan...ali tu je....

Nema komentara:

Objavi komentar