petak, 2. rujna 2011.

ovo sam ja...i nisam ja...ovo piše moj alter ego...oprostite mu na otvorenosti...

sreća je dodir ruku...možda...
...u naslovu sam već napisala da to ne pišem ja...jer da ja pišem ipak bi bila malo suzdržanija...ovako...danas ne volim nikoga osim moje kćeri...čak ni sebe....jer sam glupača...jer stalno ponavljam iste greške...jer trpim slušanje utakmice...jer sam danas posebno čangrizava...jer mi je danas dan d...sjetila sam se jednog crno bijelog francuskog filma koji se zove sreća...možda ga se netko sjeća a možda nikada nije niti čuo za njega...jer kod nas nisu fora francuski filmovi...dakle pokušati ću ukratko pepričati sadržaj toga filma...gledan davno u kinu...e pa radi se o jednom mladom i naizgled sretnom bračnom paru sa svoje male dječice...mama...tata...i ta dva klinca...negdje su na pikniku...među x takvih parova...nedjeljni piknik...i sve je ok...papaju ...pričaju...igraju se sa djecom...čista idila...film već postaje dosadan od tolike idile...no u jednom trenutku dobri tatica ustaje i nekuda odlazi...našao se tu uz svoju obitelj sa ljubavnicom...kako ga dulje vrijeme nema mama ga ide potražiti i nađe ga in flagranti...odjuri plačući...on ostavlja  ljubavnicu i juri za njom...onda ode mama...i  nema je...bliži se večer...treba krenuti kući...a nje nema...svi ju traže...i nalaze...utopljenu...ubila se...nije mogla podnijeti poraz...poniženje...laž...danas se pitam što je sreća...da li trenutak koji si sam stvorio u svojoj glavi...da li je sreća samo privid...da li ona uopće postoji u odnosu muškarca i žene...svi mi sebe lažemo...stvaramo iluzije o nekome...nečemu...o sebi... i onda paf...sve te iluzije nestanu u jednom jedinom trenutku ...u jednoj krivo izrečenoj riječi...pogledu...šutnji...nekom možda bezazlenom postupku...nije to pesimizam...i dalje ćemo sebe lagati...samo da nam bude bolje...možda je to najispravniji način funkcioniranja ...i ne čeprkati tamo gdje ne treba...neka nam bude la vie en rose...makar se koji put uboli na opako oštri trn...do čitanja...

Nema komentara:

Objavi komentar