ponedjeljak, 26. rujna 2011.

ostani đubre do kraja...ili kako sam ga preboljela....

roza..za ex ljubav...bijela za moju naivnost ...plava ruža...zaborava
...danas je dan kada sam konačno shvatila...on mi više ništa ne znači...sve što je visilo u zraku ...još poneka mala minijaturna pače simapatijica je jučer definitivno pukla...danas nisam stigla napisati post jer je velik dan krečenja ...on odlazi i još će kao okrečiti stan da mi sve ostane čisto...a i kupuje mi auto da ostanem mobilna...vrhunac te pizdarije s autom...znaš..morat ćeš mi pomoći da ga otplatim...e to je to...još jedan šamar...pa jebote je kupila novi ...pa smo kupili drugi...pa treći...pa sad imamo...pardon...imali smo ovaj...e ovaj je na njega i ja sam rekla ako odlaziš pobrini se da ne ostanem bez auta...i on reče...ja ...sa naglaskom na ja...ću se pobrinuti da ga imaš...i nađe on auto...i tako...jučer veli ali ti ćeš mi pomoći da ga otplatim...o bože svevišnji...pa tako sam i ja sama mogla kupiti auto....umorna od kućnih radova...pozdravljam vas...do čitanja...ma neka ...la vie en rose...ako nije ovoga trenutka...bit će....

Nema komentara:

Objavi komentar