ponedjeljak, 5. rujna 2011.

optužena za nešto s čim nemam veze...thats life...

ovo sam ja...leptir koji ne može pobjeći ...
...danas me b.optužio da sam trkeljala po nekoj iskrici...pojma nemam što je i ne zanima me...kćer mi je rekla da su to neke veze za spojeve muško žensko...e pa fakat mi nije do tih sranja...onda je rekao da sam provjeravala na googlu kako prepoznati nešto kao kad muškarac vara ženu...e jebi ga b. pa ja sam prešla tu fazu...pa kad sam rekla pokaži mi...on kaže daje obrisao...kad na googlu nešto tražiš sto puta pogodiš isto pitanje koje je već postavljeno...na primjer kako se zaštitit od požara...pa dolje vidiš bar pet sličnih upita a ti nikada nisi to pitao...a baš mi je neki dan...pa da...dobar početak tjedna...dani se nižu jedan za drugim sve blesaviji od blesavijeg...možda još nešto danas napišem ako budem raspoložena...a sada nisam ni za što...ipak i dalje mislim da je la vie en rose...ma kako to jebeno izgledalo ovdje i sada...pozdrav od mene ...samo da moj škorpionski jezik ne progovori...a opaki otrovni žalac ne proradi...

Nema komentara:

Objavi komentar