subota, 3. rujna 2011.

opet subota...dan za shopingiranje...koje ne volim...a i nije mi do izlaska van...

a ove ruže darujem sebi...

...nisam u shopingu...umjesto mene danas kao i svaki dan obavit će to moja kćer...a ja ću obaviti one stvari po kući koje ona ne voli...podjela posla...dobrovoljna...dogovorna...sinoć sam pisala neke priče...pisala neke pjesme...obzirom da kako sam već rekla ne volim gledati tv...da se ne ponavljam...sinoć je padala kiša...konačno...lakše se spavalo...mada se osjećam nekako neispavano...onako kao spavaš a ne spavaš...sanjaš i znaš da sanjaš...a ujutro nemaš pojma što se događalo u tim snovima...inače sam budna sanjalica...znam sjediti i odlutati negdje...volim ta budna sanjanja...putujem mislima na mjesta na koja nikada neću ići...putujem slobodno...ne treba mi niti lipe za prijevoz...samo hrpica mašte...udavit ću vas jednom pjesmom  koju sam napisala...u trenutku malodušnosti i tuge...i obećavam...neću više biti tužna...slušam na radiju wonderful world louisa armstronga...volim tu pjesmu koju  armstrong  pjeva svojim promuklim glasom... volim i one sladunjave pjesmice deana martina...pijanice prelijepog glasa...moram se ćopiti nekog posla...evo te davljeničke pjesme...pa  odoh ...do večeras...
ovo je goli kurac ovaj život koji živimo
ovo je goli kurac ovaj život u kojem se samo prejebavamo
drugo ionako ne znamo
ti meni kažeš da j filozofiram
ja tebi kažem da sereš
onda ti kažem odjebi
pa ti kažeš meni ne seri
odjebi  i ti...pa se tako odjebavamo
niti jedna lijepa riječ ne izlazi iz naših usta
zar se toliko mržnje nakotilo u nama
pitaš me da li uopće znam razlog zašto sanm s tobom
ma boli me kar više i za sebe tebe i razloge
više mi ništa nije važno
što god jedno drugome kažemo bilo bi lažno
ti imaš svoj razloge
ja imam svoje razloge
ni tvoji ni moji razlozi nisu isti
ti imaš neki svoj san
ja sanjam drugačije
ni naši snovi nisu isti jer ne sanjamo zajedno
slučajno smo ovdje i sada skupa
dok se jednog dana ne razjebemo
i odjebemo svatko na svoju stranu
moj je pas
tvoja je mačka
druga mačka je moja
tu drugu mačku ionako mrziš
ni psa ne voliš
a malu mačku ćeš prestati voljeti kad malo poraste
jer ti ne voliš životinje
kada budeš odlazio ostavi mi malu mačku
ionako tko zna kuda će te odvesti tvoji putovi
moji ostaju u ovoj u ovoj selendri
u ovom stanu koji se raspada  kao i  moja duša
ti imaš neki cilj pred sobom kažeš
ja nemam ništa osim bekrajnog mora briga
nemoj mi govoriti da svoja mišljenja zadržim za sebe
 i da te boli kurac što ja mislim da ti misliš
ti i onako kažeš da ja ne znam što ti misliš
da neke svoje filmove zadržim za sebe
točno..tko me jebe...
nisam vrijedna da samnom podijeliš čak i ono ...ništa
ostavi mi ovu malu buharu
kada te ne bude više ovdje...

eto...toliko od mene do čitanja...i usprkos svemu još mislim da je la vie en rose...
neka nas oboje čuva ovaj mali anđelak...




Nema komentara:

Objavi komentar