utorak, 13. rujna 2011.

moja dva literarna uratka...napisala ja...objavila ja...koliko egoizma....ili danas je trinaesti ...hm...


...ispod ove slike pisalo je jesenja sonata...
 ...neću ih ponavljati...ta dva literarna uratka...objavila sam ih na http://jealousygelosia.bloger.ba/  ako netko želi pročitati neka svrati tamo....a ovdje... sada ...poželjet ću svima dobro jutro...danas je trinaesti rujan...godina gospodnja dvijetisućejedanaesta...ako ste praznovjerni ...pazite na ono...crna mačka preko puta da ti ne pretrči...pa ne prolazi ispod ljestava...pa uhvati se za gumbić ako naiđe dimnjačar...to malo  teže obzirom da je taj zanat u odumiranju...pa sve tako neki savjeti...dan kao dan...i onaj koji nosi datum jedanaest isti je kao i ovaj sa trinaest...ili će ti donijeti dobro ili sa sobom vuče zlo...ustala sam relativno rano...popijena kava opet uz dozu šutnje umjesto šećera...sve što sam mislil napraviti napravila sam...u shoping po običaju odlazi kćer...a ja sam ona koja će skuhati nešto...nemam pojma što...i raditi svoj decoupage ...pustiti mašti na volju...javim se kasnije...la  vie en rose ...pa neka je i trinaesti....

Nema komentara:

Objavi komentar