utorak, 6. rujna 2011.

kao ruža na snijegu...osjećam tvoju hladnoću

 
...upravo se tako osjećam..kao ruža bačena  u snijeg...koju će zauvijek zatrpati pahulje...
...osjećam tvoju hladnoću b. ne mogu se oteti dojmu da ti je već preteško ostati ovdje...da želiš otići...da sam suvišna...da sam ja takva kakva jesam  ne zadovoljavam više tvoje kriterije...ni po čemu...sjećaš li se one knjižice koju si mi poklonio s posvetom...kako sam bio uporan u nastojanju da pronađem ovu knjigu toliko ću biti uporan da te zauvijek zadržim za sebe...te posvete u knjigama su odraz trenutnog rapoloženja...više ne vrijedi...bio mi je ne znam koji rođendan kada sam dobila tu knjigu koju sam uzalud tražila...tada sam znala da sam ti netko...sada znam da sam ti nitko...ne mogu danas više pisati...bar za sada...i neka bude la vie en rose za tebe...i za mene...

Nema komentara:

Objavi komentar