subota, 3. rujna 2011.

kako mi jadno izgledaju ove slike...sve razbucane kojekuda...baš sam šeprtljava


svima koji slučajno nalete na ovu stranicu...
 ...danas mi je ovo već treći post i za danas i posljednji...ne bih ni ovaj napisala da mi se slike nisu razbucale kojekuda pa stranica izgleda kao da ju je poharao tsunami...a tj tsunami sam ja...onda  sam se prijavila u zajednicu bloger.hr da i tamo malo izvidim tko što radi i piše ...fakat sam ispala glupača kao i sa ovim slikama...nemam pojma što je link do posta...neki dečkić mi je to objasnio na primjeru...kao ono na pošti kad treba ispunti uplatnicu pa piše pero perić perićeva 2 peričanci i broj pošte...e sve ja to kužim ali ne znam primjeniti na svojem postu....joj...dođe mi da se upucam...blaženi blogger.com...tu je fakat  tako jednostavno da su moj pas i mačke odmah prionule poslu...pa pišu...lažem ko kučka...pišaju u pijesak...mačke a pesa izvode daria i b., najmanje ja jer me ne sluša, a najljepši je pas i najbolji ali ja sam mu kao neka mama koja ga hrani pa me samo doma doživljava...zlatni retriwer...imam li još što dodati...pojma nemam da li ovo itko čita...osim ja...koja pišem pa i pročitam zbog eventualnih ispravak grešaka mada me to više ne dira previše...da rezimiramo...za dana dosta...i neka vam bude la vie en rose...puse od mene onima koji slučajnošću putnika namjernika nalete na ovu stranicu...

Nema komentara:

Objavi komentar