subota, 17. rujna 2011.

jebe mi se za sve osim sebe...ili la vie en rose ...od sada samo za mene

...a sada idem spasiti jedno srce...svoje..drugo neka se utopi u ovim kapima kiše...
...kao što u naslovu rekoh...jebe mi se za sve osim za sebe...ovaj život je samo jedan i nitko nije toliko vrijedan da mi ga ujebe...a osobito ti b. ...a ujebo si ga do daske...a ja glupača sam ti to dozvolila...e nema više...od danas sam ja sebi najvažnija...pa dugo dugo nitko...pa opet ja...neka mi kažu da sam egoista...neka me pljuju...neka kažu da sam gadura...ali hoću opet biti ja ja...i da mi nitko više ne prigovara zašto ovo...zašto ono...idi svojim putem...a ja ću svoj ponovo pronaći...ovo ionako nitko ne čita osim mene pa mogu biti gadura do daske...a i pišem za sebe...da se negdje ispucam...ili tu ili ću uzeti prvu stvar koja mi je pri ruci ma koliko skupa bila...i šiknuti ju u zid...neka se razbije...ma boli me...ako slučajno netko naleti neka se ne snebiva nad ovim postom...danas je takav kakav je...odvratan...možda ću sura biti bolje...jer la  vie en rose...zar ne...laka noć ...kažem samoj sebi kad mi nitko drugi to ne govori već mjesecima...a tu je...i ovu sliku darujem sama sebi...jer mi je super i jer mi se sviđa i jer sam jebeno raspoložena...tek da mi uljepša ovaj dan koji hvala bogu ...prolazi...

Nema komentara:

Objavi komentar