nedjelja, 25. rujna 2011.

ha...danas sam konstatirala da su oba moja bloga ...zelene boje...ili koje fore i fazone mi on prodaje...

volim kunderu...a ovo je baš simboličan naslov...knjiga smijeha i zaborava...
...baš i ne volim tu boju...zelenu...mislim kao boju...nikada ne bih obukla nešto zeleno...oblačim u privatnom životu crno...a za kojekuda može i crveno crno...bež crno...mada ne volim niti bež...a najružnija boja mi  definitivno....smeđa...sve  nijanse smeđe...što me je ponukalo da odaberem te zelene podloge...stvarno ne znam...inače bih odabrla crnu ili neku tamno plavu...ali zelenu...hm...za razmišljanje...morat ću pogledati u knjigu simbola što znači odabir zelene...nasumice...ne razmišljajući...ona pizda me danas opet  iziritirala mada mi postaje...bogu hvala...sve više nebitan...toliko da  jedva čekam da konačno protegne svoje dugačke noge i odšeće iz mojega života...zbog nekih zajedničkih poslova tu i tamo morat ćemo kontaktirati mada ja ...da je ikako moguće...voljela bih to izbjeći...ne zbog patnje nego što mi jebeno ide na živce ...što nije dušebrižnik uopće ...a odjedanput je postao...ma daj...koje fore i fazone mi prodaješ ...pa kao da sam neka jebena klinka...pa ću sad povjerovati u tvoju dobrostivost i samislost ...o bože...kako se ljudi mijenjaju...odjedanput...ne iz godine u godinu....što je normalno ...nego u pedesestak jebenih dana...korjenita promjena...a sentimenti su mu inače u guzici...nije opanjakvanje...nije mržnja...nego ...nemoj mi se prodavati pod osobu koja to nisi...ostani...kako kaže nepoćudni bora čorba...a jebi imao je dobrih pjesama i tekstova...đubre do kraja...ja ću ostati...pa makar me pljuvali...za danas dosta ...la vie en rose...ma kako to i danas izgledalo...

Nema komentara:

Objavi komentar