petak, 23. rujna 2011.

dosta plakanja...od plakanja nema ništa...škorpionko odjebi sve nebitne...ti si sebi najbitnija...


..a zašto sam stavila tu sliku...htjela sam vas pozvati sve na kavu ...a ovo je neko njesra od čokolade...
 ...od danas nema više "plakanja" nad svojom sudbinom...sama sam sebi rekla...škorpionko...odjebi sve koji su ti nebitni...a to je b. na prvom mjestu ...drugom...trećem... i svim slijedećim mjestima ...sutra mu je glupavi rođendan...pa nek mu čestitaju mama i sestra...ja sigurno neću...jer kome kučka da čestita...a i zašto...e pa  moj škorpionski ugriz neće biti sada autodestruktivan...nego vrlo vrlo destruktivan prema svakome tko me pokuša zajebati na bilo koji način...i više nikome ne ostajem dužna zbog nekih blesavih obzira...koje ionako nitko ne jebe pol posto...mislim ...obzire...opet sma u fulu prosta neka...baš ću i biti..dosta finjaka...ja sve nešto kao fino...a onda pljus...ako je netko ok prema meni i ja ću biti prema njemu...ako se ponese kao zadnje smeće...tretirat ću ga upravo tako...nema veze da li se radi o ženskoj ili muškoj osobi...o nekome od važnosti ili nekom anonimcu...ma dosta je ...mene neka boli želudac...ja neka gutam tablete za smirenje...a taj netko se ispuca  i onda ajki snom pravednika...ne bu išlo..kak bi lepo rekli naši zagorci...ovo je moj život i samo je jedan...ionako smo samo prolaznici na ovoj planeti zemljici pa kad smo već u prolazu hajdemo to iskoristiti na najbolji mogući način...za sebe...a druge...a zna se...jer la vie en rose...i neka tako i ostane...zar ne...

1 komentar: