petak, 26. kolovoza 2011.

što učiniti za sebe...još danas...o egu...i alter egu

ego ?
...vrijeme je...već sam dosadna i bogu i vragu...orevruće za kraj kolovoza...odlučila sam da od danas mislim najprije na sebe a tek na nekom x.tom mjestu budu svi ostali...kod svake žene...glupače...i ja sam ta...su obično na prvom mjestu suprug...dječica...bakice...dedice...i što ja znam tko sve ne...a tek negdje na kraju ove top.liste sam ja...odnosno svaka žena...čast iznimkama divim im se...jer kako ćeš voljeti drugoga ako ne voliš najviše i ponajprije sebe...dakle...od danas sam ja sa velikim ja sebi na prvome mjestu...pa ću ja pojesti najbolji dio mesa...uzeti okrajak od kruha koji svi vole...pa ću ja napraviti ručak onakav kakav meni najbolje odgovara...kupovati samo ledeni  čaj i cappuccino vrstu koja meni odgovora...šampon za kosu...regenerator...sapun...dezić...gledati kako da najprije sebi ugodim...noge na stolić...knjigu u ručice...cappuccinio & ono što se ne smije pisati ni reklamirati a to je c........u drugu ručicu...pa uživaj...veš ili ti ga po rvacki rublje neka stoji neizglačano...glačam svoje...neopravno...perem svoje je nitko se i ne trudi da stavi svoje rublje čarape i ostali odjevni pribor&alat u  perilicu...perem svoju šalicu za kavu...sebi pravim kavu kada ja to poželim bez pitanja drugima želite li i vi možda kavu...moja je kupaonica meni na raspolaganju cijeli dan...ako želi netko otići prije ja viknem....stooooj...on ili ona stanu...a ja kažem...sad sam ja na redu...prva...i baš me briga ljute li se na mene ili ne...zatim raspremanje kreveta za spavanje ...napravim svoj dio...i to je to...i  još mali milijun stvari koje mogu učiniti samo za sebe...moj ego...ionako mi je jedna kokoš neki dan rekla u facu nekim kmezavo prepotentnim glasom...ne kupujem od osoba koje imaju ego...čuj nju...pa svatko ima ego...a svi imamo alter ego onaj koji nam sputava ovaj javni ego ili ga pak pregazi i pojavi se kao glavni ego...ta kokoš je također uvjerena kako je njezin ego velik kao neboder a tvoj sićušan i nebitan...e pa moja damo ja doista imam svoj ego...ali na žalost pomalo mi je zakržljao služeći druge tolike godine...vruće mi je i za sada dosta...btw....ovo sam budna sanjala...na žalost ostati će sve isto kao i prije...ma koliko se ja trudila...hm...da...la vie en rose...ma gdje bio vaš ego

Nema komentara:

Objavi komentar