srijeda, 31. kolovoza 2011.

srijeda...sredina tjedna...današnji dan pri kraju...

sretan ti rođenadan moja curice...
...sati je skoro dvadesetjedan...večer se spustila na ovaj moj prašnjavi grad koji nije osjetio kišu već dulje vrijeme...jedino perači ulica u kasnim noćnim satima  pokušavaju oprati sve tragove proteklog dana...pokušavam nešto raditi...pametno...ponekad ne znam što je više uopće pametno...danas sam tako nekako sretno nesretna...sretna jer sam na današnji dan prije x godina rodila svoju jedinicu...sretan ti rođendan dijete moje...neka ti život bude sretniji od moga...sretan ti rođendan moja curice...nek te  večeras zagrli netko sretniji...želim ti da ostatak svojega život  živiš kako želiš i dišeš punim plućima...da uvijek budeš rapoložena i nasmijana i kada nije sve kako treba...da ne plačeš ako ti se čini da ti se srušio svijet...uvijek postoji solucija da se novi izgradi...da li bolji i ljepši to nikada nećemo znati...toliko od mame...a imam ti još svašta za reći ali to ćemo onako...uz kavu i cigaretu...neka naše tajne ostanu naše...danas više neću pisati...danas ću biti mama...nisam napravila tortu jer ne znam...ali evo ti djevojčice moja  jednu žutu ružu...znaš da volim bijele i žute ruže...i neka ti je la vie rose...od danas do zauvijek...voli te tvoja mama...

Nema komentara:

Objavi komentar