ponedjeljak, 22. kolovoza 2011.

padobrani&poljupci...voće&povrće...strah od letenja...

...samo su neki od naslova nekada kultnih knjiga erice jong...tko je više pamti...stigli su neki novi pisci...neke nove knjige...mi smo te knjige doslovce "gutali" ...bile su drugačije od drugih knjiga...pisale su o našoj seksualnosti ...strahovima...promašenim vezama i brakovima...prevarama...lažima...danas to više nisu uopće taboo teme...danas u u časopisima tipa ok za tinejdžere sve se može pročitati...neka...neka ne žive u neznanju ...a opet s druge strane ima li previše sloboda ta mlada generacija...unatoč svemu toliko je neželjenih maloljetničkih trudnoća...opijata...pijanstava...nije mi jasno mada nisam zatucana babetina da roditelji ne pitaju gdje ima je dečko ili djevojčica od petnaestak i manje godina tamo negdje nakon ponoći...ne znači da se grijeh bilo koje vrste ne može učiniti i po danu...i te kako može...ali nekako mi je to prerana dob za vucaranje po nekim noćnim birtijama...parkovima i klupama...nisam socijalna radnica ...e pa nek se onda roditelji sami brinu o svojim klincima...adio ova tema....vrućina i dalje...bezidejna sam da li kuhati ili ne...raditi decoupage ili ne...raditi bilo što uopće po ovoj vrućini...postajem nervozna i ako nastavim dalje pisati sad će moj opaki škorpionski jezik proraditi i možda ću nekoga povrijediti pa bolje da giiiiibam odavde...dok se i sama ne upiknem kao što to škorpioni znaju činiti...pozz od  mene...la vie en rose...e da...najbolja mi je originarlna izvedba tete edith...a definitivno ona koja me oborila s nogu uličnog svirača na harmonici neki 8 ili 9 godina ranije na uglu gajeve...sjedio je na stolčiću i sav zanesen taj dedica svirao je...la vie en rose...ispred sebe imao je kutijicu sa nekim sitnišem...a zavrijedio je puno više od te siće...jer svirao je s dušom...zatvorenih očiju...opet sam se razbrbljala...giiiibam...la vie en rose

Nema komentara:

Objavi komentar