petak, 19. kolovoza 2011.

nema spavanja...opako vruće...

...ponoć je već odavno prošla...danas je novi dan...nešto sam kao razmišljala pa se usput sjetila i ove dinamove pobjede u maksimiru...nije mi jasno da li to naši dečki tako dobro igraju ili oni šveđani loše...sve mi se čini da je to pirova pobjeda...ne gledam utakmice jer me izluđuju naši dečki...em nisu zgodni...em sve to njihovo trčkaranje nekako je jadno...totalno mi djeluju zbunjeni kao što ti je sad pa daj tu loptu nekom drugom što ću ja s njom...a nije mi niti jasno što tzv.manekenke...one sa napuhanim ustima i bogatim poprsjem...vide u njima...nit su zgodni...niti previše pametni...a lova... ako ne zaigraju negdje izvan lijepe naše...neka ih...neka se vesele...noć je...vani topla tišina...moje životinjice pozaspale...na tv ništa...od jučer nisam raspoložena za neku muziku...dan četvrtak mi je prošao u ničemu...ništa nisam napravila pametno...lijepo...dobro...čak ni kosicu koja je u kaosu nisam sredila...ostavljam to za današnji dan...kosica je ionako uvijek u kaosu...b.piše svoj blog i lagano p..di...nešto mu ne ide od ruke...to su oni dani u mjesecu kad je bolje pokriti se po glavi i prespavati cijeli dan...ne razmišljajući...ne umarajući svoje moždane vijuge...pusiti ih da same lutaju kuda žele...čista nirvana...ili sjesti u auto i otići nekamo bez cilja...pa kud stignes...navući masku i biti netko drugi...makar jedan dan...jednu noć...toliko od mene za noćas...stavljam masku na lice i odlazim...nekuda...bit će bolje...la vie en rose ...zar ne...pusa vam za laku noć...ne sanjajte bludne snove...sram vas bilo...

Nema komentara:

Objavi komentar