utorak, 30. kolovoza 2011.

doručak kod tiffanya...ili popiti samo cappuccino i odgibati ....

...a možda ipak doručak kod  tiffanya...
...večeras sam preumorna da išta pametno kažem...ostavljam za sutra ...pa razmišljam da li da ujutro odem na doručak kod tiffanya kao audry u istoimenom filmu jer za nakit nemam...ili da samo popijem cappuccino i odhebem se na neki job...bit će ovo drugo...najvjerojatnije...i pušit ću...od nečega se mora odapeti...žao mi je striček ministar zdravstva ali mojih poroka se neću odreći....odrekla sam se toliko toga...usprkos svemu još me drži da je la vie en rose...zato za laku noć dajem vam ovu malu svjetlucavu ružu...malo je barbie boje...onako za curice ali tko kaže da i mi "velike " žene ne ostajemo u duši zauvijek curice...

Nema komentara:

Objavi komentar