četvrtak, 18. kolovoza 2011.

dobar dan slučajni čitatelju...ako naletiš na mene

...danas sam obrisala svih objavljenih pet postova jer mi se pojavila greška na stranici...sad mi žao...a tako je dobro počelo...htjela sam da me upoznate onakvu kakva jesam...ne volim šablone...konformizam...velika i mala slova...interpunkcijske oznake...ove točkice moram staviti zbog lakšeg čitanja...pisati ću o svemu...glazbi...književnosti...vintage modi...kozmetici...vječnoj temi žensko...muško...neću vas zamarati nekim kuharskim zvizdarijama jer ne volim kuhati ali moram jer na žalost nisam tako bogata da to netko čini za mene...volim dobar film...dramu...posebne knjige...jeste li čitali stanislava habjana ...to je onaj ex dečko koji je napisao malu neuglednu tanku knjižicu ...zbirku  najpripovjedaka pod nazivom nemoguća varijanta...btw.zna li itko gdje je nestao i zašto je prestao pisati...ili glamuzinine mesare...isto tako malenu tanku knjižicu poezije...male životne priče pretočene u oblik pjesme...ma luda sam totalno...odvaljujem se na pjesmu crazy patsy cline...summer in siam poguesa...arsenove i djoleove stihove...pjesme nepoćudnog bore čorbe...kad hodaš ne zastajkuješ...jer fakat večer miriše...na moru...na rakove i školjke...mjesec je blijeda sjenka boje cimeta...a ja...ja bih najradije obula one ciple za šetanje kroz snove...pobjegla iz ove svakodnevne rutine...ovih loših vijesti ...nebitnih ljudi koji me okružuju...umrtvljuje me ovo ljeto...nećemo na more...loš miris vrelog asfalta...proći će....ovo ljeto nema laganog putovanje starom riječkom...cappuccina na vratima jadrana...pa kvarner...istra...toliko lijepog me veže za naša putovanja...neću vidjeti ni lanternu u oštrom...opatija...lovran...medveja...mirisi mediteranskog bilja u podne...neću dalje jer će suza padalica kliznuti mi niz obraz...thats life...večeras u neko doba napisat ću još nešto...imam x tema o kojima razmišljam koje volim podijeliti sa drugima...možda ćete me ponekad voljeti...ponekad popljuvati...ali ne želim da osanete ravnodušni...jer...ma kako bilo...la vie en rose...zar ne.... pusa i jedan maleni buketić da razbije monotoniju...

Nema komentara:

Objavi komentar